FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia opłacone do godziny 12:00 (Payu) są wysyłane tego samego dnia.

W przypadku przelewu zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu się płatności- przeważnie jest to następny dzień roboczy.

Wysyłkę zamówienia przelewowego usprawnia wysłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres email (artshocksklep@gmail.com)

Zamówienia są wysyłane od poniedziałku do piątku (w weekend nie pracujemy :) )

2. Jak opłacić zamówienie przelewowe?

Jeśli wybrałeś sposób płatności przelew tradycyjny należy dokonać wpłaty na nasze konto:

53195000012006864326120002

Pamiętaj, aby w tytule przelewu umieścić numer zamówienia

3. Jak anulować zamówienie?

Wyślij nam wiadomość email z prośbą o anulowanie

4. Czy mogę wymienić produkt?

Jeśli produkt dotarł uszkodzony lub zestaw był niekompletny- wymienimy go :) skontaktuj się z nami.

Jeśli produkt był nieuszkodzony oraz zestaw był kompletny- w grę wchodzi jedynie zwrot- odsyłasz produkt, my zwracamy Ci za niego środki.

(koszty dostawy nie są zwracane)

5.Jak dokonać zwrotu?

Odpowiednio zabezpieczony towar na czas transportu należy wysłać na adres sklepu:

Sklep ARTSHOCK

ULICA: Sienkiewicza 1

KOD POCZTOWY: 05-200

MIASTO: WOŁOMIN

W przesyłce zwrotnej należy umieścić formularz zwrotu (dostępny do pobrania pod regulaminem)

Po otrzymaniu zwracanego towaru, sklep przystąpi do weryfikacji stanu oraz zgodności z wymogami zwrotu określonymi w regulaminie.

Po pozytywnej weryfikacji towaru, sklep przystąpi do zwrotu środków na wskazane konto bankowe lub inne źródło, z którego dokonano płatności.

6. Czy zwrot jest darmowy?

Nie, nie ponosimy kosztów związanych z nadaniem przesyłki na nasz adres.

Wyjątkiem są zwroty, które mają miejsce z naszej winy (wysłaliśmy błędnie produkt lub towar uległ uszkodzeniu podczas transportu do klienta)

7. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Status swojego zamówienia sprawdzisz w swojej karcie zamówienia, która jest dostępna pod linkiem wiadomości email po złożeniu zamówienia

8. Co oznacza status zamówienia ,, ZAKOŃCZONE"

Status ten oznacza,że zamówienie zostało przygotowane do realizacji .

Jest to status, który ustawia się automatycznie po wydrukowaniu paragonu.

9. Co mam zrobić jeśli został wybrany przez przypadek odbiór osobisty?

Są dwa rozwiązania:

1. Złóż zamówienia ponownie z komentarzem zawierającym prośbę o anulowanie poprzedniego zamówienia.

Wtedy zamówienie poprawne (z dostawą) wyślemy, a poprzednie (z odbiorem osobistym) anulujemy oraz zwrócimy środki.

2. Wyślij nam potwierdzenie przelewu zawierającego kwotę za nadanie przesyłki oraz adres na jaki mamy wysłać zamówienie (jeśli zamówienie zostało opłacone).

W tytule przelewu umieść ,,OPŁATA ZA NADANIE PRZESYŁKI" oraz numer zamówienia

Koszty wysyłki:

Przesyłka kurierska : 18zł

InPost Paczkomaty: 12zł

Orlen Paczka: 8,89zł

 

10. Czy mogę otrzymać PRO-FORMĘ do zamówienia?

Tak, prosimy o potwierdzenie zamówienia zaznaczając "płatność przelewem", a następnie mailowy kontakt z prośbą o PRO FORMĘ.

W wiadomości zwrotnej wyślemy pro formę do opłacenia, a zamówienie wyślemy gdy odnotujemy płatność.

11. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia czekamy 14 dni. Po upływie tego czasu, zamówienie nieopłacone zostaje anulowane.

 

MASZ INNE PYTANIE? NAPISZ DO NAS

artshocksklep@gmail.com