REGULAMIN ZWROTU TOWARU
§I Warunki ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady i warunki zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym ArtShock.pl prowadzonym przez firmę Simple Way S.C. Kacper Palonka Damian Milewski
- Warunki zwrotu określone w tym regulaminie są dodatkowymi prawami przysługującymi Klientom, obok praw wynikających z obowiązujących przepisów prawa konsumenta.
§2 Prawo do zwrotu towaru
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku, gdy towar został użyty, nosi ślady użytkowania lub jest w stanie niekompletnym.
§3 Warunki zwrotu
- Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, gdy towar jest w stanie nienaruszonym, kompletnym i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
- Klient ponosi odpowiedzialność za utratę wartości towaru wynikającą z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§3 Procedura zwrotu
Odpowiednio zabezpieczony towar na czas transportu należy wysłać na adres sklepu:
Sklep ARTSHOCK
ULICA: Sienkiewicza 1
KOD POCZTOWY: 05-200
MIASTO: WOŁOMIN
W przesyłce zwrotnej należy umieścić formularz zwrotu (dostępny do pobrania pod regulaminem)
Po otrzymaniu zwracanego towaru, sklep przystąpi do weryfikacji stanu oraz zgodności z wymogami zwrotu określonymi w regulaminie.
Po pozytywnej weryfikacji towaru, sklep przystąpi do zwrotu środków na wskazane konto bankowe lub inne źródło, z którego dokonano płatności.
§4 Koszty zwrotu
- Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)
- Sklep może potrącić zwrot płatności za towar o koszty zwrotu poniesione przez sklep, jeśli Klient nie ponosi tych kosztów w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
§5 Zwrot środków
- Sklep zobowiązuje się do dokonania zwrotu płatności za zwrócony towar w terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.
- Sklep dokona zwrotu na wskazane przez Klienta konto bankowe lub inne źródło, z którego dokonano płatności.
- (Oprócz równowartości ceny towaru sprzedawca zobowiązany jest zwrócić konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – w wysokości odpowiadającej najtańszej dostępnej opcji przesyłki niezależnie od wybranej metody dostawy przez konsumenta.)
§6 Reklamacje
- Klient ma prawo zgłosić reklamację w przypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego towaru.
- Wszelkie reklamacje dotyczące towaru objętego zwrotem będą rozpatrywane zgodnie z procedurą reklamacji określoną w oddzielnym regulaminie reklamacji sklepu.
§7 Postanowienia końcowe
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu zwrotu towaru, o czym poinformuje na swojej stronie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa konsumenta
- FORMULARZ ZWROTU: