Podróżna gra magnetyczna LUDO
The Purple Cow Chińczyk
Indeks katalogowy: Zab000370
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja 2-3 dni
- Dostawa: od 8,89 zł (ORLEN Paczka)
28,90 zł brutto / szt. 23,50 zł netto + 23% VAT / szt.
Opis
Gra w Chińczyka przypadnie do gustu zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. W wersji magnetycznej świetnie sprawdzi się w podróży. Magnetyczne elementy nie pogubią się, w każdej chwili można wrócić do grania. Całość zapakowana jest w poręczne, metalowe pudełko
Jak grać w Chińczyka/Ludo? Każdy gracz dysponuje zestawem 4 pionków w jednym kolorze. Gracze rzucają kostką według ruchu wskazówek zegara, przy czym grę rozpoczyna osoba z największą liczbą oczek. By móc umieścić pionek na planszy kostka musi pokazać 6 oczek, po czym gracz rzuca kostką jeszcze raz, by wprowadzić pionek w ruch. Za każdym razem, gdy gracz wyrzuca 6 oczek może umieścić kolejny pionek na planszy albo przesunąć się o 6 pól pionkiem, który już jest na planszy. Po każdym rzucie kostką to gracz decyduje którym pionek zostanie wprawiony w ruch. Gdy gracz kończy grę jednym pionkiem wprowadza go do pól w „domu”. Kolejny pionek może być wprowadzony na planszę tylko, jeśli zostanie wyrzuconych 6 oczek na kostce. Wygrywa ten g
Jak grać w Chińczyka/Ludo? Każdy gracz dysponuje zestawem 4 pionków w jednym kolorze. Gracze rzucają kostką według ruchu wskazówek zegara, przy czym grę rozpoczyna osoba z największą liczbą oczek. By móc umieścić pionek na planszy kostka musi pokazać 6 oczek, po czym gracz rzuca kostką jeszcze raz, by wprowadzić pionek w ruch. Za każdym razem, gdy gracz wyrzuca 6 oczek może umieścić kolejny pionek na planszy albo przesunąć się o 6 pól pionkiem, który już jest na planszy. Po każdym rzucie kostką to gracz decyduje którym pionek zostanie wprawiony w ruch. Gdy gracz kończy grę jednym pionkiem wprowadza go do pól w „domu”. Kolejny pionek może być wprowadzony na planszę tylko, jeśli zostanie wyrzuconych 6 oczek na kostce. Wygrywa ten g